Forever Young


Rezekiii
Friday 28 November 2014  |  17:59  |  0 said
                                             


Aku tak tau ape masalah aku yang dah nak naik form2 tahun depan baru nk post pasal asrama amende semua. Haha, well, fyi aku dpt 5A. Yeayyy! Tepuk sikett. Tapi tu semua tahun lepas -_- . Disebabkan aku dpt 5A, mak aku pon mintakla MRSM. Aku okey je dgn MRSM tpi masalahnye mak aku mintak MJSC. Which is mean MJSC tu program dwisijil, that mean kau kene belajar ala2 cambridge, ambik exam dari cambridge. 

Dan kau dh belajar physics, chemist, bio ni. Bapak ahhh! Die ingat otak aku ape, boleh sakit otak kot aku. And memandangkan tahun depan depan aku form 2, jadi aku akan ambik exam checkpoint dari cambridge. WTF! I donno mcm mane aku boleh dpt MJSC Parit ni. tah la, mase interview aritu mmg kene ckp bi. aku ckp bi tpi masalhnye aku ni dh lh tk biase ckp bi, ofc la mase interview aritu aku ckp bi mcm berterabur dgn kene tegur grammarye haha, mcm mane boleh dpt ni? parents aku santaukan ke ape?

Cerita pengalaman dkt sini....Sumpahhhhhh! Tak bestt tak besttt tk bestttt! Dkt sini aku jdi nerd siaaaa. dulu dkt skola ampang akula legend, akula dak lepak blakang kelas. Skang, aku mcm pendiam gilosss. Makan pon sensorang, hmmm. 

Kwn aku pon ckp aku pendiam. Idonno. aku tk tau ape masalah aku smpi jdi mcm lonely ni. Skang, aku nk gelak sebulan sekali pon susah. dulu, setiap ari aku gelak mcm nk pecah perut. Dulu, kalau aku diam even sehari pon mmg depa dh tanye kenapa aku senyap la. skang, aku senyap jdi kebiasaan. bile aku bising pulak jdi masalah.

Erghhhh! Seriesly. aku nk kehidupan aku yg dulu. aku rindukan kehidupan aku dulu. hidup skang ni mcm  "asal kau lonely sgt najwa?"







Thanks for reading :)




Past  |  Future


// Here's To Never Growing Up