Forever Young


Result UPSR
Monday 14 April 2014  |  20:51  |  0 said
                                                 Untitled | via Tumblr

Alhamdulillah, syukur sangat aku dpt 5A. Yeayyyy! Memang susah nk percaya memandangkan aku ni asyik tgk tv je, malas nk belajar. Aku tk kesah pon dpt ke tk, tpi parents aku la. aku takot depa kecewa sbb aku tk dpt. ye la, abg aku dpt 5A. takkan aku yg pompuan ni tk dpt. hui hui :/ . tapi tk pe la, berkat doa kot.

Beberapa hari sebelum result keluar 
Parents aku nk beli camera baru sbb nk tgkp gmbr aku atas pentas. kononnye dh yakin dh tu aku dpt. Kalau tk dpt, haru je buat feeling sedihhh je.

Ape perasaan kau mase ustaz umumkan ?

Ofcoz la berdebar-debar. Tapi aku pasrah je, redha dgn keputusan aku. Member aku ckp aku relax je. Tapi lame2 lepas tinggal bape keding je dkt barisan kelas aku, aku mula dh keruan tk tentu arah. Degupan jantung ni dup dap dupdap. Sampai kalau kau letak tgn kt dada, kau rase jantung kau bergerak laju.Walaweihhh, sekali name aku. Sekali, rase mcm mata masuk habuk, pastu tahan je la. Takkan nk nangis atas pentas, buat malu mak je. malu weihhh, dh besar nangis, tk cool.

Thanks for reading






Thanks for reading :)




Past  |  Future


// Here's To Never Growing Up