Forever Young


Aku takkan ulangi kesilapan nii!
Tuesday 15 April 2014  |  18:27  |  0 said
Hi!

Dulu, aku prnh buat kesilapan. Kesilapan tu yg buat aku femes satu sekolah. Erghhhhh! Kesilapan tu jugak la yg buatkan parents aku nk tukarkan aku ke skolah lain. Well well, meh nk cite ni.

Ade sorang member aku ni die post kt fb die dpt BI 50%. Then, sorang kakak comment "kenapa teruk sgt?" . Aku pon yg bodoh-bodh tk pikir ape terus comment "Cikgu BI selalu tk masuk kelas". Ape lagiiiii, esoknye kene panggil la dgn cikgu. Jadi sesi soal jawab pulak dah. 3 org cikgu pulak tu yg tanye.Cikgu BM, SN, BI. Depa tu mmg sekaki gosip. Aku kan jenis watlek je pastu boleh pulak cikgu marah sbb muka mcm tk de perasaan sedangkan 3 org cikgu yg marah + ade ustaz jerry dan pen kanan hem.

 Tpi betul ape cikgu BI selalu tk masok, dh lh nk dkt exam. Budak main-main, hancur la result exam kite. Budak yg A BI pon bape ketot je, sorang je yg dpt. Final exam kot, penentuan tahun depan masok kelas no berapa.

  Member aku ckp mase cikgu lalu depan kelas waktu BI, die pandang tmpt lain, nmpk mcm die tk nk masok ajar. At least, ckp la kat kelas cikgu tk dpt ajar ade meeting ke ape ke. Pastu die tk buat relief pon yg mcm cikgu ganti tu. Comment aku tu semua cikgu bace . Pastu ape lagiiiii, aku la jadi bahan gosipnye. Femes I makkkk! 




Thanks for reading :)




Past  |  Future


// Here's To Never Growing Up